Detta beror på att vi önskar bokföringsmässigt komma i fas med vårt räkenskapsår. Nästa faktura kommer i början av December och är för perioden Jan – Mar, alltså kvartalsvis åter.
Vi utgör testkund åt vårt ekonomisystem till e-faktura för tillfället. Ni som redan anmält er skall strax erhålla dessa, ni har även fått dem per e-mail (samma faktura). Detta är en testperiod så vi önskar att ni är uppmärksamma på eventuella felaktigheter.
Vi vill uppmana så många som har möjlighet att anmäla er till e-faktura. Detta kan ni göra via er internetbank. Hittar ni inte hur man gör detta går det även bra att skicka oss personnummer samt vilken bank man har.
Vi uppmanar samtidigt alla att betala er faktura i tid. Har ni inte erhållit någon faktura per e-post / e-faktura eller vanlig postgång ber vi er att höra av er, samtliga bör fått faktura inom 1 vecka. Årsmötet gav styrelsen i uppdrag att vara strängare på påminnelse avgifter.
Vi tittar fortfarande på möjligheten att få igång autogiro och hoppas detta skall finnas tillgängligt i början av nästa år.